Згідно з ЗУ “Про захист прав споживачів” покупець має право обміняти чи повернути товар назад до магазину в період 14 днів. Є 2 випадки обміну та/або повернення: товарів з браком (неналежної якості) та товари належної якості, які з будь-яких причин не підійшли покупцю.


Обмін та повернення товарів неналежної якості (з браком).

Покупець має право обміняти та/або повернути товар назад на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказаними на сторінці “Контактна інформація” та залишити звернення. 

Якщо брак підтвердився, ми зробимо вам повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар.

Процес обміну та/або повернення зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар та висилаємо інший або повертаємо вам кошти на карту. У такому випадку зворотню доставку сплачуємо ми.


Обмін чи повернення товарів належної якості (за бажанням покупця).

Покупець має право обміняти та/або повернути товар назад на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контактна інформація” та залишити звернення. 

Процес обміну та/або повернення зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар та висилаємо інший або повертаємо вам кошти на карту. У такому випадку зворотню доставку сплачує покупець.


У нашому інтернет-магазині ви можете повернути будь-який придбаний у нас товар.

Повернення або обмін товарів приймаємо лише поштою


Порядок повернення та обміну товару здійснюється "Новою поштою":

1. Звʼяжіться з нами:

Для проведення обміну ти повернення товару, вам необхідно звʼязатися з нами, будь-яким способом, який вказаний на сторінці "Контактна інформація". Вам необхідно вказати причину повернення або обміну товару нашому менеджеру та у випадку повернення надати номер вашої банківської карти для повернення коштів.

2. Запакуйте товар:

Покладіть товар в заводську упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, потрібно повернути весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар до комплектації, в якій його отримали.
Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні, потрібно надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальна вартість подарунка буде вирахована із суми повернення.

3. Адреса для повернення товару:

Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки 'Нова пошта'
Адреса та контактні дані для відправки товару надасть менеджер

4. Оплата доставки повернення та обміну товару:

Якщо товар неналежної якості, компанія компенсує витрати на зворотну доставку товару.Якщо товар належної якості, витрати на зворотню доставку не компенсуються.

5. Як мені повернуть гроші за товар?

У випадку повернення товару, ми повертаємо кошти на картку, яку ви вказали у запиті.
Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 7 днів після отримання Вашого повернення.

6. Обмін товару:

Товар для обміну на замовлення буде відправлено протягом 4 робочих після отримання нами Вашого повернення.
Номер експрес-накладної буде надіслано у SMS-повідомленні або повідомленні у Viber.