Згідно з ЗУ “Про захист прав споживачів” покупець має право обміняти чи повернути товар назад до магазину в період 14 днів. Є 2 випадки обміну та/або повернення: товарів з браком (неналежної якості) та товари належної якості, які з будь-яких причин не підійшли покупцю.
Обмін та повернення товарів неналежної якості (з браком).
Покупець має право обміняти та/або повернути товар назад на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказаними на сторінці “Контактна інформація” та залишити звернення.
Якщо брак підтвердився, ми зробимо вам повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар.
Процес обміну та/або повернення зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар та висилаємо інший або повертаємо вам кошти на карту. У такому випадку зворотню доставку сплачуємо ми.
Якщо брак підтвердився, ми зробимо вам повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар.
Процес обміну та/або повернення зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар та висилаємо інший або повертаємо вам кошти на карту. У такому випадку зворотню доставку сплачуємо ми.
Обмін чи повернення товарів належної якості (за бажанням покупця).
Покупець має право обміняти та/або повернути товар назад на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контактна інформація” та залишити звернення.
Процес обміну та/або повернення зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар та висилаємо інший або повертаємо вам кошти на карту. У такому випадку зворотню доставку сплачує покупець.
Процес обміну та/або повернення зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар та висилаємо інший або повертаємо вам кошти на карту. У такому випадку зворотню доставку сплачує покупець.
У нашому інтернет-магазині ви можете повернути будь-який придбаний у нас товар.
Повернення або обмін товарів приймаємо лише поштою
Порядок повернення та обміну товару здійснюється "Новою поштою":
1. Звʼяжіться з нами:
Для проведення обміну ти повернення товару, вам необхідно звʼязатися з нами, будь-яким способом, який вказаний на сторінці "Контактна інформація". Вам необхідно вказати причину повернення або обміну товару нашому менеджеру та у випадку повернення надати номер вашої банківської карти для повернення коштів.
2. Запакуйте товар:
Покладіть товар в заводську упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, потрібно повернути весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар до комплектації, в якій його отримали.
Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні, потрібно надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальна вартість подарунка буде вирахована із суми повернення.
Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні, потрібно надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальна вартість подарунка буде вирахована із суми повернення.
3. Адреса для повернення товару:
Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки 'Нова пошта'
Адреса та контактні дані для відправки товару надасть менеджер
Адреса та контактні дані для відправки товару надасть менеджер
4. Оплата доставки повернення та обміну товару:
Якщо товар неналежної якості, компанія компенсує витрати на зворотну доставку товару.Якщо товар належної якості, витрати на зворотню доставку не компенсуються.
5. Як мені повернуть гроші за товар?
У випадку повернення товару, ми повертаємо кошти на картку, яку ви вказали у запиті.
Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 7 днів після отримання Вашого повернення.
Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 7 днів після отримання Вашого повернення.
6. Обмін товару:
Товар для обміну на замовлення буде відправлено протягом 4 робочих після отримання нами Вашого повернення.
Номер експрес-накладної буде надіслано у SMS-повідомленні або повідомленні у Viber.
Номер експрес-накладної буде надіслано у SMS-повідомленні або повідомленні у Viber.